Direktlänk till inlägg 23 juni 2013

Invägning nr. 5

Av Emma - 23 juni 2013 10:01

God morgon!


Söndag, igen! Nu känner jag att det äntligen har vänt, luftrören har känts helt ok sedan onsdag ungefär (fast då fick jag en allergisk reaktion och fick spendera halva natten på akuten och gick sedan på stark medicin i tre dagar). Både igår och idag har jag känt mig helt i form dock och har kört två pass zumba (40 minuter igår och 50 idag). Igår tog vi med oss barnen ut i spåret på en promenad också, det blev inte så långt för oss vuxna men en skön promenad på 2,5 kilometer och massor av smultronplockande blev det!


Vikten, efter midsommarfirande, står på 73,7 (alltså + 0,1 sedan förra veckan). Det känns inte alls roligt men nu känns det åtminstone att jag har hittat tillbaka efter min långa sjukdomsperiod. Ikväll är planen att jag och makenn ska ta milen i spåret eftersom barnen ska sova över hos mormor igen.


Nästa lördag åker vi på semester och blir borta i två-tre veckor. Jag tror att det blir svårt att få med en våg i packningen men ska försöka, annars är målet att jag ska försöka få till träning med både promenader, lite löpning (jag ska försöka igen nu när jag är frisk) och så cykling. Jag har till och med beställt två par nya träningsbyxor som ska hinna komma innan vi reser.


Totalt ned -3,5 kg

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 22 juni 2013 09:28

Jag var säker på att jag redan postat det här inlägget men upptäckte, till min stora försräckelse, att jag inte gjort det. Det här inlägget skrev jag dock i söndags på den riktiga invägningsdagen, så vi får helt enkelt låtsas att jag publicerade det ...

Av Emma - 12 juni 2013 20:59

Denna vikt skulle ha publicerats i lördags men då var jag borta och hela den här veckan har gått alldeles för fort (igår duschade jag och kom på att det var första gången på fyra dagar...)   Jag lovade söndagen vid invägning två att jag skulle tr...

Av Emma - 2 juni 2013 08:18

Jag har haft oerhört svårt att hinna träna den här veckan. I fredags fick jag in ett pass zumba (började vid 21.20 och slutade strax efter 22) men tidigare i veckan har det varit stört omöjligt att få in pass, vi har kommit hem runt 21.30 alla dagar....

Av Emma - 27 maj 2013 21:41

Vikt: 75,7 Motion: ingen alls, om man inte räknar spring på jobbet och flängande mellan förskola, skola, farmor, möte, hem och läggning av barn... Kalorier: 1107. ...

Av Emma - 26 maj 2013 09:44

VIKT: 75,7 kg! (-1,5 kg)   Kalorier: ca 1100 Motion: 30 min simning ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards